Οργάνωση της μελέτης (part 1) Η μεγαλύτερη ανησυχία των γονέων μόλις επιστρέψουν με το παιδί τους από το σχολείο και βεβαιωθούν ότι πέρασε καλά, είναι να ξεκινήσει η μελέτη για την επόμενη μέρα, και λέμε ανησυχία, γιατί τις περισσότερες φορές κατά τη διάρκεια της μελέτης δημιουργούνται διαφωνίες μεταξύ παιδιού και γονέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ βαθμός βαρηκοΐας σχετίζεται στενά με την ικανότητα ανάπτυξης του προφορικού λόγου. Υπάρχουν όμως και άλλοι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την ανάπτυξη και εξέλιξη του λόγου (π.χ. ο χρόνος εμφάνισης του ακουστικού προβλήματος, η έγκαιρη διάγνωση, ο χρόνος τοποθέτησης βοηθήματος, η άμεση εκπαίδευση, πιθανές επιπρόσθετες διαταραχές, κοινωνικοοικονομικοί και ψυχοσυναισθηματικοί παράγοντες, η υποστήριξη από το […]
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυσαρθρία Η δυσαρθρία οφείλεται σε νευρομυϊκές ανωμαλίες στη δομή και λειτουργία των οργάνων που εμπλέκονται στην παραγωγή της ομιλίας. Δυσαρθρία εμφανίζουν παιδιά με εγκεφαλική παράλυση ή επίκτητη εγκεφαλική βλάβη. Στη διαταραχή αυτή επηρεάζονται τα χαρακτηριστικά της Ομιλίας (Αναπνοή, Ένταση, Αντήχηση, Άρθρωση, Προσωδία, Φώνηση). Πιο συγκεκριμένα: Αναπνοή: Τα άτομα με Δυσαρθρία δεν μπορούν να αναπνεύσουν σωστά και να συντονίσουν […]
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (ΔΑΔ) είναι μια ομάδα διαταραχών που τα κύρια χαρακτηριστικά τους είναι η δυσκολία στις κοινωνικές δεξιότητες και την επικοινωνία και οι επαναλαμβανόμενες στερεότυπες συμπεριφορές. Οι ΔΑΔ είναι οι παρακάτω διαταραχές: Αυτισμός Σύνδρομο Asperger’s Σύνδρομο Rett Αποδιοργανωτική διαταραχή της παιδικής ηλικίας Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή Μη Προσδιοριζόμενη η οποία περιλαμβάνει τον άτυπο αυτισμό και είναι […]
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ© Copyright 2019 peripaidiouologos.gr
Σανταρόζα 17, Πειραιάς, Τηλ: 211 212 7474 - 6948 070 126